Viva Italia - Reisverslag uit Bari, Italië van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu Viva Italia - Reisverslag uit Bari, Italië van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu

Viva Italia

Door: Marion en Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marion

21 Augustus 2006 | Italië, Bari

Ciao

We gaan eerst even een paar dagen terug in de tijd omdat we helaas een tijdje niet op internet geweest zijn.
We zijn namelijk de laatste paar dagen op Corfu gaan wildkamperen! Dit was even back to basic.. . Geen internet, geen douches, geen water en geen wc. Gelukkig hadden we een po emmer bij ons dus wild plassen hoefde Marion niet.
Een paar hele leuke dagen daar gehad, ook al was de wind niet altijd super en waren er op het laatst veel golven. We hadden aardig wat boodschappen ingeslagen en dus lekker gekookt en pannenkoeken gebakken!
Er waren op ongeveer een half uur lopen douches op het strand waar we water konden halen en ons afspoelen dus eigenlijk was het nog best relaxed.
De laatste nacht zijn we echter op de vlucht geslagen voor onweer. We zagen al de hele tijd in de verte onweer en toen begon het ineens keihard te waaien bij ons en kwam het steeds dichterbij. Aangezien we op een grote open vlakte stonden, alleen, leek het ons verstandiger om een ander plekje te zoeken. Dus midden in de nacht langs de weg in een dorpje geslapen. De volgende dag naar Corfu stad gereden. Hier nog lekker een dagje rondgelopen en een broodje gyros gegeten en toen was het alweer tijd voor de grote overtocht naar Italië!
Ja, dat was weer een aardig avontuur onze overtocht. Op de boot was heel handig een camperdeck waar je stroom kon krijgen, douches en wc's enzo waren.
Maar Marion en Martijn werden onderin ingeladen waardoor we niet meer in de bus konden slapen.
Dat werd dus een heel koud en winderig nachtje op een heel hard dek. Maar goed achteraf was het weer een leuk avontuur.
In Bari aangekomen zijn we een stuk gaan rijden naar een meer (Lago di Varano) waar we twee nachtjes op een camping gekampeerd hebben. Even heerlijk gerelaxed, gezwommen en de natuur bewonderd. Veel hagedissen gezien en zelfs een paar slangen.

Groetjes Marion en Martijn

• 21 Augustus 2006 - 12:46

Robroer:

Dat ziet er allemaal gaaf uit. En nu kan ik jullie nog beter in de gaten houden want ik heb internet thuis! Hou me maar op de hoogte dus!

• 21 Augustus 2006 - 12:52

Marion:

Hi broer! Fijn dat je weer internet hebt!!!

XXX je zusje

• 21 Augustus 2006 - 19:59

Arie Nel:

Hallo M en M we hebben zojuist een memories uitzending gezien vanaf het prachtige Corfu, hebben jullie helaas niet kunnen ontdekken op de achtergrond. Maar prachtige natuur en zeer romantische mannen, hebben jullie nog rugpijn of iets derg. na zo'n "luxe"overnachting an boord. Het blijft ook elke keer weer verrassend en niet alledaags hoe alles loopt bij jullie.
    Groetjes en xxx.

• 22 Augustus 2006 - 09:16

Manon:

Hi dushi's!
    Klinkt allemaal goed! Beetje jammer van die onweer, snap dat jullie dat niet leuk vonden, maar om het nu gelijk onze kant op te sturen is wel erg flauw... ;)

Kus Manon