Schnitzelparty gemist.... - Reisverslag uit Biarritz, Frankrijk van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu Schnitzelparty gemist.... - Reisverslag uit Biarritz, Frankrijk van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu

Schnitzelparty gemist....

Door: Marion en Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marion

17 Oktober 2006 | Frankrijk, Biarritz

Hallo allemaal!

Zoals jullie al zien zijn wij inmiddels al weer in Frankrijk gearriveerd. Na twee weken heerlijk relaxen en surfen aan Mar Menor hebben we de boel weer ingepakt en zijn in twee dagen naar Biarritz gereden.
Zaten nog wel te twijfelen om nog even op de camping te blijven aangezien er nog al wat entertainment voor de komende week aankwam: Line-dancing, stay-fit voor 65+ en als knaller de Schnitzelparty met live muziek van Okke & Dirk!
Zijn wel wat spullen lichter aangezien we het luchtbed (zaten wel 5 gaten in), de olielamp (zaten ook 5 gaten in) en een surfzeil (zaten ook 5 gaten in) hebben achter gelaten.
Na een voorspoedige eerste dag was het even zoeken naar een plaats om te slapen, we waren bij de stad Zaragoza.
Uiteindelijk bij een benzinestation beland tussen de vrachtauto's. Nadat we even naar het toilet waren geweest zagen we dat onze linkervoorband helemaal plat was (zaten ook 5 gaten in...). Haha nee hoor maar één maar dat was genoeg.
Onze reserveband had echter een grote pukkel (zie eerdere verhalen) dus dat was even een probleem. Toch maar de band met de pukkel erop gezet en gaan slapen.
De volgende dag al hobbelend op zoek gegaan naar een garage. Na even rondvragen zat er gelukkig een banden-expert in de buurt.
Twee nieuwe banden aangeschaft en het busje rijdt weer heerlijk!
Na deze vertraging de reis voortgezet richting Biarritz en daar gister aangekomen. Vandaag alvast even de stad aan het verkennen en gelukkig een internetcafé gevonden zodat we weer even wat foto's kunnen plaatsen!
Wij gaan nog even maximaal genieten van onze laatste twee weken en kijken of we hier golfsurfboards kunnen huren. Golfsurfen, daar staat Biarritz namelijk bekend om!

Groetjes Martijn en Marion en tot snel!

• 17 Oktober 2006 - 13:31

Linda:

Dus de reis loopt al weer ten einde?

Zie je als je terug bent en tot die tijd: heel veel plezier daar!

Knuf, Linda

• 17 Oktober 2006 - 13:35

Angela:

Het zit jullie ook niet mee hé! Wel leuke foto's (zeker die met dat haar en Tijn met die duikbril op :P ) Dat je nog met dat zeil kon surfen, bestond bijna alleen nog maar uit tape (: Hebben jullie nu nog wel zeilen dan om te kunnen surfen?
    Nog heel veel plezier en duim voor jullie voor wat meer geluk de aankomende weekjes. Dikke kus Angela

• 17 Oktober 2006 - 16:23

Patries:

geniet nog even van de laaste weken. Mijn vakantie komt er bijna aan. Zal tegen nicoline zeggen dat ze haar schaar alvast tevoorschijn kan toveren.
    groetjes tot de 9de.

• 17 Oktober 2006 - 16:24

Malou:

okke en dirk!!!

dat je daar niet voor gebleven bent, ik zou het wel weten ;)
    nee hoor kan me voorstellen dat jullie nog optimaal willen genieten van de laatste weken :-D
    veel plezier nog!
    kuzzz lou

• 17 Oktober 2006 - 16:28

Jacqueline En Willy:

Nou 4x 5 is scheepsrecht hopen we dan maar. De 3M tape is zeker niet meer toereikend. Die nieuwe kapsels zijn erg gaaf zeg!
    En de paella ziet er deze keer veel lekkerder uit dan de vorige. Wij gaan zo tai chiën dus pas maar op als je thuis komt! Nou golfsurfse en geniet er nog even van zolang het nog kan.
    xxxxx Jacqueline en Willy

• 17 Oktober 2006 - 17:34

Wim:

Nomaden!!
    Leuk om jullie stukje weer te lezen...en nog bedankt voor de sms zonet :-)
    GWW was echt gaaf, twee dagen vol in de plane. En Lulu, die doet het tegenwoordig MET een trapeze.... wow.... hoe gaat het met de vorderingen van Marion???
    Goed plan, keertje surfen weer... 5 nov. kleumdag op Vlietland !! KUS, Wim

• 17 Oktober 2006 - 18:21

Eveline:

Ha Maron en Martij! Wat klinkt het weer ontzettend leuk en relaxed!! En wat een gedoe weer met de bus en andere kapotte dingen... Verder echt gave foto's! Jullie zijn echt mega bruin! Geniet nog even de laatste weken!
    Dikke kus Eef

• 17 Oktober 2006 - 18:21

Eveline:

bedoel natuurlijk Martijn..

• 17 Oktober 2006 - 19:47

Corina:

He vakantiegangers! Klinkt goed allemaal! Alleen balen van die bus telkens, maar goed, dat mag de pret niet drukken, toch? Aan de foto's te zien hebben jullie het nog steeds naar je zin.. gelukkig maar! Wel alweer zin om naar huis te komen of willen jullie er nog wat weken aan plakken als dat zou kunnen.. Geniet er in ieder geval nog lekker van!!
    Kus, Corina

• 17 Oktober 2006 - 20:10

Manon:

Hi dushi's!
    Ik had mooi niet weg gegaan hoor! dat je die schnitzelparty mist ok, maar die fittest was toch best de moeite waard! Marion, niet huilen dat het er al bijna op zit, want er komt ook iets heel erg moois voor terug: DE CHIPENDALES!!!!! Ik heb er echt al super veel zin an, dus geniet nog ff van je eigen chippendale ;) en tot snel!
    Kus Manon (en ook de groetjes van Chris, want gebruik nu zijn laptop!)

• 18 Oktober 2006 - 07:56

Rob En Jolien:

Hallo!! Okke en Dirk!!!! Dat zijn niet zomaar optredens die je kan laten schieten!! Ze traden laatst op in Schubbekutterveen en het dak ging eraf!! Nou Jolien moet er weer vandoor dus ik moet mee. Veel plezier de laatste weken en ik zie je snel weer. Jolien wil ook graag met mij door Europa gaan touren dus als jullie het busje aan mij geven als verjaardagskado wordt dat zeer gewaardeerd!!!

• 18 Oktober 2006 - 16:20

Lulu:

golfsurfen gaaf zeg!!!! wel nog stoere foto's maken he! geniet er van en uuuuh dan doe ik dat ook met erwin!!!
    x zus

• 18 Oktober 2006 - 19:39

Arie En Nel:

jaja nog even dan begint het gewone leven weer, maar jullie maken de indruk datje deze vakantie nog helemaal niet zat bent. Het ziet eruit alsof jullie net begonnen zijn. Die paëlla mag trouwens hier ook wel eens maken het ziet eruit om van te watertanden. Nemen jullie die "pruiken" mee naar huis? Altijd makkelijk voor een stormachtige dag.
    groetjes en tot gauw dikke kussen van p m en p.

• 19 Oktober 2006 - 13:49

Frans:

Hoi daar ook nog even een berichtje van mij, het zit er nu echt bijna op maar jullie zijn een onvergetelijke ervaring rijker. waar jullie nog jaren met plezier op terug zullen kijken.Wij wachten ongeduldig op jullie terugkomst. doe het maar rustig aan.Zondag is Willy jarig gaan we gezellig brunchen in een restaurantje en toosten we ook op jullie,nog hele fijne laatste dagen en tot gauw,xxx van frans ,willy ,en ,laura..

• 19 Oktober 2006 - 20:48

Fam Van Weenen:

Eindelijk het goede adres te pakken(email). Verschillende keren op internet gekeken, maar niet gelukt. Zo te zien gaat bij jullie alles goed, lekker bruin gebrand. We worden een beetje jaloers op jullie. De vriendin van Jos loopt stage in Ghana. De foto's zien er ook mooi uit, maar de werkelijkheid is daar wel iets anders. Water is daar zeldzaam, laat staan dat je veel kunt douchen. Hetgeen daar eigenlijk wel nodig is, het is daar erg warm en klam. Verder alles goed in Hazerswou en de groeten vanuit een koud Nederland.

• 24 Oktober 2006 - 06:40

Leo Van Es:

Martijn en Marion,
    Het staat jullie goed dat gekleurde haar.

Groetjes en nog vele plezier