Bon bini na Aruba - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu Bon bini na Aruba - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu

Bon bini na Aruba

Door: Marion en Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marion

03 Maart 2012 | Aruba, Palm Beach

Bon tardi dushi's!

Zo daar is hij dan, het eerste langverwachte reisverslag vanaf Aruba. Inmiddels zijn wij hier al weer bijna twee maanden en de tijd vliegt. Zoals vandaag wel meer vliegt. Marion is net teruggevlogen vanuit Curacao waar ze Manon gezellig even heeft gezien en Martijn vliegt vandaag op het water want het waait gigantisch hard!
Maar eerst gaan we even een stapje terug naar het begin.
Zoals de meesten van jullie weten zijn wij na een heel gezellige afscheidsborrel 10 januari op het vliegtuig gestapt om terug te keren naar ons geliefde eilandje Aruba. Na het uitzwaaien op Schiphol door onze lieve vrienden en familie hebben we een heerlijke rustige vlucht gehad en 10 uur later en 30 graden warmer waren we weer op deze bijzondere plek. We werden opgehaald door Katja, een vriendin van ons van vorig jaar, van wie we ook de eerste drie weken in haar huisje mochten slapen. Zij heeft een nieuw huis gekocht en wij hadden het rijk dus voor ons alleen. Nou ja, bijna alleen, er waren namelijk nog wel vier katten en twee honden (waaronder een pitbull) om ons gezelschap te houden. We werden dus hartelijk verwelkomd! Helaas werd het gezelschap op de derde dag een stukje kleiner omdat de pitbull tot onze grote schrik de kop van één van de katten af had gebeten. Wij konden hier uiteraard niets aan doen maar het was toch even slikken. Katja en haar vriend Randolf hebben de zelfde dag nog een ander baasje voor pitbull Bruno gezocht, waar hij het overigens prima naar zijn zin heeft, ze komen regelmatig voorbij wandelen op het strand. De katten en de andere hond Bambam zijn een paar dagen later ook verhuisd naar het nieuwe huis. Toen waren we dus nog met zijn tweeen, ook gezellig!
Martijn begon na twee dagen meteen met werken bij zijn oude vertrouwde kitesurfschool AAV, welliswaar met een heel nieuw team, maar zeker niet minder gezellig dan twee jaar geleden. Een dag later ging ook Marion aan het werk bij een nieuwe broodjeszaak, The Bread Basket, op het strand. Beiden zes dagen in de week aan de bak. Daarnaast draait Marion nog wat diensten op haar surfschool Vela erbij. Lekker druk dus, maar wel erg leuk!
Na drie weken zijn we naar ons eigen huisje verhuisd en dat bevalt prima, het is klein maar fijn en heerlijk direct aan zee.
Wat hebben wij verder de afgelopen weken nog meegemaakt:
-De huurauto, een vette foute pickup, zonder spiegels, zonder voorremmen en met nog veel meer gebreken.. Toch maar ingeruild voor een eigen autootje, een suzuki vitara.. Ook niet als nieuw, maar het het rijdt en REMT een stuk beter dan het beerste geval!
- Onze eerste keer carnaval op Aruba! Wat een heerlijk feest, wij hebben onze ogen uitgekeken en lekker met onze billen meegeschud!
- Het weerzien van veel oude vrienden en bekenden, ze zijn ons gelukkig nog niet vergeten!
- Ons tien jarig jubilieum, op 15 februari waren wij 10 jaar samen wat wij op een hele bijzondere manier gevierd hebben en ja hoor: HIJ HEEFT ME GEVRAAGD!!! En natuurlijk heb ik JAAAAAAA gezegd. Iedereen nogmaals super bedankt voor alle hele lieve reacties en felicitaties voor onze verloving. Om iedereen nog een keer gerust te stellen, wij zullen wachten met trouwen tot wij weer in ons mooie kikkerlandje zijn.
- Zoals eerder gezegd is Marion net terug uit Curacao van een klein bezoekje aan Manon. Deze was even op Curacao omdat zij stewardess is en deze kans konden we natuurlijk niet voorbij laten gaan. Het was erg gezellig en fijn om elkaar weer even te zien. En volgende week komt Manon gezellig een daagje deze kant op!
Zoals altijd hier ging het terugreizen niet zo soepel. Nadat Marion heel lief door Manon en haar collega weggebracht werd naar de airport, ontdekten we dat de vlucht waarop Marion geboekt stond niet meer bestond. Gelukkig kon ik overgeboekt worden en na een behoorlijk stuiterende vlucht door de harde wind zitten we nu dus weer gezellig samen op Aruba.
We hebben het hier super naar onze zin en genieten er volop van. Wij gaan nu lekker even een biertje drinken op ons eigen terras en we hopen met dit verslag en de foto's ook een stukje zonnig Aruba met jullie te delen!

Ayo!

Liefs Martijn en Marion

• 03 Maart 2012 - 22:54

Corina:

Hoi lief aankomend bruidspaar,

Wat leuk om jullie verslag te lezen en de foto's te zien! Ik blijf jullie trouw volgen.. :)
    Tot bels! :))

Kus!

• 04 Maart 2012 - 01:13

Rob & Jolien:

Heey Marion & Martijn,

Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben!! En aan de foto's te zien is bula 2 alweer geadopteerd;) Is deze voor in ons nieuwe huisje? Heel veel plezier!!! Binnenkort weer een keertje skypen? Leuk om jullie weer een keer live te zien!

Xjes Je grote broer en schoonzusje

• 04 Maart 2012 - 06:36

Hoi Martijn & Marion:

Gefeliciteerd!! Dit ff als eerst natuurlijk!
    Alweer 10 jaar samen en heel wat plekken gezien.
    Jullie zijn goed bezig, ziet er gaaf uit.
    Leuk om wat te lezen en foto's te zien.
    Geniet ervan en blijven schrijven he.

Arjan

• 04 Maart 2012 - 09:34

Nicoline:

Wat een leuk verslag en foto's.
    Jullie genieten er lekker van zien wij.
    Heerlijk zon, zee en strand.

Een dikke knuffel van ons.

• 04 Maart 2012 - 10:14

Ilse:

Hoi Martijn en Marion,

Leuk om wat foto's te zien en weer wat te lezen.

Geniet er verder van en blijf ons op de hoogte houden!

Dikke kus, Ilse

• 04 Maart 2012 - 11:42

Giezens...:

Super leuk een verslag van jullie te lezen. Jullie zien er goed uit!!!!
    Lekker verhaal die pitbull :S 'Gelukkig' de kop van de kat en niet een ledemaat van een van jullie.

Geniet!!!!

x van ons

• 04 Maart 2012 - 12:58

Saskia En Gert-Jan:

Hallo bruidspaar wat een gaaf nieuws zeg en dan ook nog op zo een plek ?
    Echt bijzonder zeg.
    Ziet er allemaal goed uit daar dus kan wel begrijpen dat jullie graag daar zijn.
    Lekker weer strand aan het huis en wat wil je nog meer (een jeep toch martijn, maar die heb je nu ha ha).
    gaaf verslag ook iedereen zijn draai weer gevonden.
    Geniet er van en groetjes uit het mooie zoeterwoude

x van ons allen

• 04 Maart 2012 - 13:40

Jan:

van harte met jullie verloving. Nooit geweten dat Martijn zo'n romanticus is! Ps dat werken van Martijn is op de foto toch wel in groot contrast met wat marion voor de kost moet doen...

veel plezier daar in de zon! Ter info: In Leiden is het fijn grauw met wat miezer.

• 04 Maart 2012 - 14:16

Maaike:

Zo jaloers! Zou zo met jullie willen ruilen!

Maaike

• 04 Maart 2012 - 16:15

Linda (Spaans):

Like! Like! Like!

• 04 Maart 2012 - 19:25

Bart En Ris Dobbe:

Hoi Marion en Martijn, wat leuk om te lezen over de belevenissen op Aruba met ook nog wat foto's erbij!! Ook nog de Felicitatie van ons voor jullie Verloving op 15 febr jl.!! We wensen jullie een fijne tijd op Aruba!! Hartelijke Groeten van ons!!

• 04 Maart 2012 - 19:50

Paparie En Mamanel:

Het ziet er allemaal weer fantastisch uit je zou haast een vakantie boeken (haha is al geboekt en betaald ook)
    geniet van jullie mooie plekje en van elkaar! groeten van alle bekenden, vooral van oma en liefs van ons en een knuf van ons rooie monstertje

• 04 Maart 2012 - 20:38

Frans En Willy:

Ha lieverds, leuk dat er nu een verhaal op staat en natuurlijk foto's! Het ziet er allemaal weer hartstikke leuk uit. En ... nooit geweten dat onze zoon zo romantisch is!! We vinden het echt heerlijk voor jullie.
    Leuk ook hoor .. het huisje. En valt best mee hoe klein het keukentje is. Die van ons is ook zo klein nu! Er staat nog alleen een stukje met de wasbak en een heel klein stukje aanrecht.
    Maar volgende week .... Nog heel even geduld. Eerst plafond laten spuiten en muren verven.
    Toch stiekum een beetje spijt dat wij niet naar Aruba komen dit keer, maar ja, je kunt niet alles hebben. We missen jullie wel hoor! Heel veel plezier en veel liefs van papa en mama xxxxxx

• 05 Maart 2012 - 09:11

OPA EN OMA.:

Gefeliciteerd met jullie verloving.
    Jullie reisverslag gelezen,en de fotoos bekeken,mooi hoor .verder wensen wij jullie
    n
    og heel veel plezier en gezelligheid toe.

liefs .

• 08 Maart 2012 - 13:27

Claire:

Lieverds, wat hebben jullie het toch weer goed voor elkaar samen:-)
    Hoop dat jullie nog steeds op jullie roze wolk zitten en dat dat natuurlijk ook zo blijft tot in de eeuwigheid;-)
    Leuk om jullie verslag weer te lezen en foto's te zien.
    Geniet lekker daar, liefs en een dikke zoen!

• 11 Maart 2012 - 09:48

Matthijs:

Zo te lezen en zien hebben jullie het goed voor elkaar daar!werken, zon, zee en heeeeeeeeeeeeeel veel strand. onwijs leuk dat jullie gaan trouwen, hebben we weer een feestje om naar uit te kijken. In Zoeterwoude hebben we lekker kunnen schaatsen> op de miening lag er 20 cm.gr Matthijs

• 16 Maart 2012 - 19:17

Joost En Kirsten :

wat leuk om jullie verhaal te lezen, ziet er erg leuk uit allemaal.
    ik ben eigenlijk best jaloers, mag je weten.
    nog gefeliciteerd met jullie verloving!!
    nou werk niet te hard en geniet genoeg enzo!!
    groet vanaf de zuidbuurt, zoeterwoude

• 19 Maart 2012 - 09:44

Gerda :

Hoi Marion en Martijn.

Wel wat laat,maar wat een leuk nieuws :-)
    GEFELICITEERD!!!!!!!
    En wat leuk om jullie zo te volgen.
    Nog veel plezier daar,en ik zal de volgende sneller reageren :-)

Groetjes Gerda,en ook van John natuurlijk.

• 23 Maart 2012 - 14:13

Miranda :

Hé neef en a.s. nicht :)

Van Harte Gefeliciteerd! Echt top. Verhaal net gelezen. Veel plezier nog.

x miran

• 02 Mei 2012 - 19:37

Peter En Jolande:

Hallo Martijn en Marion,

Lang geleden dat jullie iets van ons gehoord hebben. Sorry..., maar zijn jullie niet vergeten!
    Allereerst gefeliciteerd met jullie verloving, onwijs leuk. We hebben wel zin in een feestje binnenkort. Of duurt dat nog 10 jaar?! grapje. Jullie hebben het daar weer fantastisch, leuk jullie daar zo te zien genieten. Nog veel plezier en zonneschijn daar en gauw tot ziens of horens.
    Veel liefs van ons.
    Peter en Jolande