Alweer even thuis! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu Alweer even thuis! - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu

Alweer even thuis!

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marion

13 Augustus 2012 | Aruba, Palm Beach

Inmiddels zijn wij alweer vier weken in Nederland om even gezellig onze familie en vrienden te zien voordat wij aan ons volgende grote avontuur beginnen!
Eerst gaan we nog even terug naar onze laatste weken op Aruba. Nadat we alle visites hadden uitgezwaaid gingen wij zelf natuurlijk nog niet naar huis. De laatste weken hebben in het teken gestaan van kitesurfen, genieten, bbqen, op het strand liggen en nog meer genieten.
Marion is eindelijk de grote uitdaging aangegaan en heeft mede door het geduld van Martijn haar eerste meters met kitesurfen gemaakt! Superleuk en er zullen zeker nog meer meters volgen de komende tijd.
De weken daarna zijn omgevlogen en voor we het wisten was het al onze laatste week, deze was tegelijkertijd met het windsurf/kitesurf event van het jaar, de HI-winds competitie. Helaas gingen we midden in het event weg dus Martijn heeft niet mee kunnen doen, maar de feestjes erom heen waren supergezellig! Zo gezellig zelfs dat we de volgende dag bijna ons vliegtuig naar Curacao hadden gemist, haha, gelukkig werden we opgehaald door onze vriendin Marianne die ons wakker kwam maken. Na een ietwat gehaast vertrek in een klein vliegtuig naar Curacao gevlogen waar we een dagje sightseeing gepland hadden. Helaas had het afscheidsfeest zijn nodige sporen achtergelaten in ons lichaam en waren we dus niet zo fit. Op de luchthaven besloten om een auto te huren en naar het dichtsbijzijnde strand te rijden. Daar aangekomen neergeplofd op de strandbedden en na een paar uur nog even naar Willemstad gereden om even de bekende plaatjes te schieten van de haven en de pontjesbrug. Dat was dus een zeer welbestede dag, haha.
's Avond keurig op tijd vertrokken met de KLM naar Bonaire en na een korte tussenstop door naar Nederland, we hebben dus gewoon alle drie de ABC eilanden op 1 dag gedaan, dat kunnen denk ik niet zoveel mensen ons nazeggen!
We hebben weer intens genoten van dit half jaar Aruba en weer veel lieve mensen teruggezien en nieuwe leuke mensen leren kennen. Aruba is inmiddels een beetje ons tweede thuis en wij zullen er altijd met warme gevoelens aan terugdenken.
Maar het is tijd voor ons volgende avontuur! We vertrekken 23 augustus via Londen naar LA. Na een paar dagen LA gaan we naar de Cook eilanden (drie weken!), vervolgens zes weken Nieuw-Zeeland met een camper, dan vijf/zes maanden Australië en als afsluiter 2/3 maaden Zuid-Oost Azië!
We hebben deze weken in Nederland gebruikt om even te genieten van onze vrienden en familie maar natuurlijk ook om de laaste voorbereidingen hiervoor te treffen. Inmiddels zijn alle visa, boekingen, voorverkenning en voorpret klaar en kunnen we niet wachten om te vertrekken! Natuurlijk zullen wij iedereen via deze website op de hoogte houden van onze avonturen. Martijn heeft ook een nieuwe hobby gevonden in het maken en bewerken met filmpjes dus wij zullen ook regelmatig een update via deze weg doen. Hier wat linkjes van filmpjes van Aruba:

Iedereen weer bedankt voor alles:
- Onze lieve vrienden op Aruba voor de fantastiche tijd
- Onze volgers van de website voor de leuke reacties
- Onze lieve familie/vrienden voor de heerlijke weken in Nederland

Tot snel vanaf de andere kant van de wereld!

Liefs Martijn en Marion

• 13 Augustus 2012 - 14:23

Manon:

Ik zal jullie missen! Kus

• 13 Augustus 2012 - 16:46

Patries:

Hoi Tijn,

Mocht je nog een paar tellen hebben voor je vertrekt..... Nog een keertje wat afspreken?
    In ieder geval weer super leuke plannen en heel veel plezier!! Geniet ervan en houd ons op de hoogte.......

tries

• 13 Augustus 2012 - 19:01

Frans En Willy:

Gaat veel te snel die weken dat jullie thuis zijn! Zal jullie missen!
    xxx papa mama

• 13 Augustus 2012 - 22:26

Eveline:

Heel leuk jullie verslagje! Ontzettend gezellig dat jullie tussendoor toch nog even hier waren. Maar tijd gaat zo snel. Alvast veel plezier op jullie nieuwe avontuur! We gaan jullie missen. Liefs, Eveline en Dennis

• 14 Augustus 2012 - 12:10

Ilse:

Lieve Martijn en Marion,

En weer moeten we afscheid nemen. Gaat nooit wennen hoor!
    Heb weer een leuke tijd met je gehad in Nederland, met als hoogtepunt het meidenweekend:).
    Ik zie jullie nog wel maar alvast heeeeeel veel plezier met jullie prachtige reis.
    Knap om weer alles achter te laten en jullie droom achterna te gaan:)
    Dikke kus

• 15 Augustus 2012 - 18:13

Arjan:

Martijn en Marion,

Ik begin nu langzaam een beetje jaloers te worden!
    Leuk al die plannen weer. jullie hebben groot gelijk.
    Na een paar weken Nederland is het idd weer tijd voor een ander deel van de wereld.
    Wel blijven schrijven he, anders komen we jullie halen!
    Geniet ervan,

Arjan