Laatste loodjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu Laatste loodjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes...

Door: Marion en Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marion

17 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Zo het is dan toch eindelijk zover! Woensdag zullen Martijn en Marion drie en een halve maand het wijde Europa intrekken!
Via deze site zullen wij proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van ons reilen en zeilen.
Zoals de meeste wel weten gaan wij met een 26 jaar oud Volkswagen busje van Griekenland naar Spanje trekken langs de kust. We hebben geen vast reisplan of schema dus wie weet hoe ver we komen.
Inmiddels heeft het busje al pech gehad met de remmen, stuur en nog een aantal vitale onderdelen... Haha, gelukkig is dit allemaal hersteld en gaan we vol vertrouwen op weg!
We hopen dat jullie af en toe ook wat van jullie laten horen op deze site, wij gaan ons best doen om de site een beetje bij te houden.

Groetjes Marion en Martijn

  • 17 Juli 2006 - 22:14

    Kimmie:

    Goh mag ik de eerste zijn die reageert op jullie site!!! We zien elkaar morgenavond nog, maar onwijs veel plezier en zal jullie enorm gaan missen!!! Geniet er lekker van en kom vooral enorm bruin en heel terug... succes he en ga jullie op de voet volgen via deze site zet er vooral veel foto's op!

    Een hele dikke kus van mij

  • 17 Juli 2006 - 22:29

    Brenda:

    He Marion! En Martijn natuurlijk ;-) Wat spannend zeg.. eerst lijkt het zover weg en dan is het eindelijk zo dichtbij! Heel veel plezier! Voor mij zit het er al weer bijna op.. nou ja, twee weken nog hier tussen de big americains. Geniet ervan en ik word uiteraard ook jullie fan! Bye!

  • 18 Juli 2006 - 12:21

    Yvonne Van Zummeren:

    He Marion! Spannend! Nu gaat het eindelijk gebeuren... Beginnen jullie in Griekenland of in Portugal? Want Andries en ik vertrekken donderdag voor 2,5 week naar Portugal, dus geef even een belletje, dan kunnen we meeten! In ieder veel succes en plezier! Liefs Yvonne.

  • 18 Juli 2006 - 12:21

    Linda:

    hey, wat leuk dat jullie ook via deze site ons een beetje op de hoogte houden! heel veel plezier in ieder geval! kus linda

  • 18 Juli 2006 - 15:48

    Joost:

    Gaat wel lukken met dat busje hoor! anders houden we wel een telefonisch consult, alleen ik ben geen relatietherapeut dus geen ruzie maken hoor!! succes allebei en ik zie jullie straks nog!! groeten van joost

  • 19 Juli 2006 - 06:53

    Ilse:

    spannend hoor! iig te hopen dat jullie tot griekeland komen waar jullie beginnen! geniet ervan en we contacten!
    dikke kus

  • 19 Juli 2006 - 07:25

    Eveline:

    Ik zal aan jullie denken komende dagen... De sterke verhalen over de reis zullen we dan wel via deze site vernemen ;-)Veel plezier en geniet ervan!
    Liefs eef

  • 19 Juli 2006 - 10:06

    Linda (van De Uni):

    Hai Marion!

    Kan me nog herinneren dat je je plannen vertelde, maar het is nu opeens wel heel erg concreet! Je gaat t vast super naar je zin hebben en lekker vakantie vieren!

    Hoop dat je geen pech krijgt (zoals wij met de motorfiets op weg naar Italie, wel binnen 3 uur gefixt overigens)...

    En durf t bijna niet te vragen: is t nog gelukt om je onderzoek op tijd af te krijgen? Heb je nu je titel MA? Ik moet nog ff, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen over.

    Have fun!

    Knuffel, Linda

  • 19 Juli 2006 - 19:49

    Corina:

    He M&M, ik hoop dat jullie (als jullie al je berichtjes lezen) al een goede reis achter de rug hebben en niet zo veel last hebben gehad van de warmte onderweg.. In ieder geval hoop ik snel wat van jullie te horen.. (we hebben natuurlijk altijd nog de foto voor opsporing verzocht.. ;-) )
    Geniet ervan!!

    Liefs, Corina en Benjamin

  • 19 Juli 2006 - 20:57

    Richard:

    Hey Marion, leuk dat je ook nog ff aan mij denkt!! ;-) Ik heb inmiddels ook ontslag genomen bij het Motorhuis. Ik ga per augustus beginnen bij Auto Palace hier in Den Haag en daar ga ik een heleboel Hyundai's verkopen. Dus mocht je VW er mee stoppen kan je bij altijd wat anders komen uitzoeken he.. Geniet lekker van jullie vakantie en laat af en toe wat van je horen!!

    gr Richard

  • 20 Juli 2006 - 14:51

    Malou:

    zo, inmiddels al anderhalve dag onderweg. ben benieuwd waar jullie inmiddels zitten, en of het een beetje uit te houden is :)
    succes!

    kus lou !
    toudelou.waarbenjij.nu

  • 21 Juli 2006 - 08:58

    Eveline:

    Dit is al jullie 3e dag... Wat vliegen die dagen toch voorbij ;-) Echt zo grappig dat fotootje van de bus steeds te zien, ik zie het helemaal voor me.
    Het komt vast goed! Veel plezier.
    X Eef

  • 26 Juli 2006 - 16:44

    Arie Rozenboom:

    Een opluchting om je live aan de telefoon te hebben. Dit deed ons goed. Wij leven natuurlijk bijzonder met jullie mee. Vonden het ook erg rot om te horen vcan de problemen van de versnellingsbak.
    Ben net terug uit Rovinj ( Kroatie ) en heb onderweg veel van jullie type kampeerauto gezien.

    Hopen dat alles verder goed gaat en jullie nog een keer aan de telefoon te krijgen. Je kunt altijd collect call bellen.

    Groeten van je vader, moeder, broer en poek

  • 13 Augustus 2006 - 22:40

    Arjan:

    he M&M,

    heel leuk deze site.
    ik blijf jullie volgen.
    goede reis en een prettige vakantie.

    veel plezier
    arjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 November 2006

Geweldig genoten!

30 Oktober 2006

Home sweet home!

17 Oktober 2006

Schnitzelparty gemist....

03 Oktober 2006

De Spaanse Costa's!!!

25 September 2006

Viva Espania
Martijn en Marion

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 125606

Voorgaande reizen:

27 Maart 2020 - 01 Maart 2021

Europa avontuur

23 Augustus 2012 - 23 Augustus 2013

Oceanië en Azië

10 Januari 2012 - 07 Juli 2012

Aruba

05 Oktober 2009 - 01 Oktober 2010

Zuid-Amerika 2009/2010

19 Juli 2006 - 31 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: