Vakantie!!! Ouzo, strand, zon, geen wind..... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu Vakantie!!! Ouzo, strand, zon, geen wind..... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu

Vakantie!!! Ouzo, strand, zon, geen wind.....

Door: Marion en Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marion

27 Juli 2006 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer, de foto's wat later dan verwacht maar toch nog gelukt.
Zijn inmiddels in een heel mooi stukje van Griekenland aanbeland.
Eerst even een paar dagen terug voor het verhaal. Nadat wij zondag ons verhaal op de site hadden geplaatst werden wij door Christof (de eigenaar van de garage) uitgenodigd voor een drankje...
Afijn, het was erg gezellig en na wat liters bier en nog wat meer ouzo en aanverwanten lekker in bed gekropen. Helaas voor Martijn duurde zijn nachtrust niet zo lang, Marion weet er zelf niet zoveel meer van maar ze heeft de bijnaam van familie Rozenboom (brokkeboom) meer dan waar gemaakt. De volgende dag dus alles in de bus uitgewassen en te drogen gehangen.
Marion heeft vervolgens de hele dag haar kater uit liggen slapen terwijl Martijn naar Thessaloniki ging met Christof om de nieuwe versnellingsbak te halen.
Deze is dezelfde dag nog ingebouwd. Maar Christof wilde ons nog graag een stukje van zijn dorp laten zien. Hij heeft ons op een soort jeepsafari meegenomen en bij een rivier hebben wij lekker Grieks gegeten.
Al met al was het toch wel een mooie ervaring zo'n nieuwe versnellingsbak. Zonde van het geld maar ja niks aan te doen.
De bus rijdt weer lekker en we gaan gewoon door.
Maar goed zitten nu dus weer op een camping in plaats van naast een garage en dat is best fijn!
Marion komt al steeds meer over haar trauma heen met wc's. Hebben inmiddels alles al gezien, gewone wc's, gaten in de grond, grasveld, snelweg en ga zo maar door.
Vandaag eerste poging gedaan om te surfen maar helaas erg weinig wind dus dat zit er niet in hier. Dus waarschijnlijk gaan we zondag naar Corfu op zoek naar meer wind.

Heel veel groetjes en meer van dat voor jullie allemaal!

Martijn en Marion

• 27 Juli 2006 - 18:10

Linda:

hey,
    leuk zo die foto's erbij!
    kus linda

• 27 Juli 2006 - 18:13

Marion En Martijn:

Iedereen nog bedankt voor zijn reacties!
    @ Linda: nee ik ben helaas nog niet klaar met mijn studie dus we hebben samen uitreiking!!!!
    @ Alle meiden uit Zoeterwoude: lief dat jullie zoveel reageren, mis jullie al wel een beetje hoor...
    @ Beide ouders: alles gaat prima, geen zorgen!

• 27 Juli 2006 - 19:44

Linda (van De Uni):

Hee naamgenootje, zullen we afspreken dat jij linda met een kleine L bent en ik met een hoofdletter? Scheelt een hoop uitleg.

@ Marion: gezellig! T was ook schier onmogelijk natuurlijk! Mooi uitzicht vanaf de camping, en rottig van t busje, maar jullie hebben het volgens mij wel weer heel leuk gehad. Have fun!

Knuffel van Linda

• 28 Juli 2006 - 09:09

Hey hey,
    wat ben je ook een alcoholist marion!! Haha grapje... have fun!
    xxx

• 28 Juli 2006 - 09:34

Laura:

he van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! xxx van frans willy en laura

• 28 Juli 2006 - 10:36

Bas:

Respect dat je zelfs in het buitenland de moeite neemt om de familienaam(en eer) hoog te houden...! broertje Brokkeboom zal trots op je zijn!

ohja.. fijne vakantie nog en gefeliciteerd!

• 28 Juli 2006 - 14:15

Eveline:

Van harte gefeliciteerd Marion!! Hoop dat je een fijne verjaardag hebt, maar dat zal wel lukken denk ik zo :-) Geniet van je vakantie!!!
    Liefs Eef

• 28 Juli 2006 - 14:37

Marius:

He Marion van harte gefeliciteerd.kan je de reis nog wel aan zo op die leeftijd.En Martijn ik wist niet dat jij zo'n visser was wat een talent. veel plezier verder en goede reis.

• 28 Juli 2006 - 15:07

Arie Rozenboom:

Marion nogmaals van harte en natuurlijk ook voor Martijn.
    Wij zijn zeer verheugd dat de reparatie gelukt is dat jullie inmiddels alweer gereden hebben.
    Veel plezier nog.
    ps tel,40891826 is nog buiten bereik, inactieve simkaart, hopen dat het verjaardagsdineetje lekker was groetjes en 22 dikke kussen. pa.ma.poek

• 28 Juli 2006 - 16:25

Marion:

Iedereen onwijs bedankt voor de felicitaties! Martijn legt me goed in de watten vandaag, lekker gesnorkeld met mijn nieuwe set (kado van Martijn) .
    En mede door een paar smsjes uit Nederland en de reacties op onze site voel ik me toch wel jarig vandaag!
    Zometeen lekker uiteten en cocktails drinken! Je wordt immers maar 1 keer 22!!!

Groetjes Marion

• 28 Juli 2006 - 18:34

Martijn:

Hey allemaal, bedankt voor alle reacties, leuk om te merken dat iedereen zo geinteresseerd is!
    - Ha Patries, je auto had ik al gezien, al wat meer uitzicht op een huisje?
    - linda (nichtje), krijg je ook alweer zin als je alles zo leest?
    - Conny de gordijnen doen het prima hoor!!! Al een nieuwe baan? Is een naaiatelier in de sector niets??
    - lautje, alweer gesurft? jullie hebben ws meer wind dan ons, want dat schijnt zeldzaam te zijn hier! Gaan zondag richting Corfu op zoek naar meer wind!!
    - Joost, de groeten aan Mini en hoe staat die roze muur?
    - Hey Marius, fijne vakantie gehad en lekker watervallen beklommen? Nog een beetje uit kunnen houden met mn zussie?
    -paps en mams, fijne vakantie in Italie!!!! (Is bijna toch??)

Iedereen de groetjes Martijn

• 28 Juli 2006 - 19:09

Corina:

Gefeliciteerd! Ook namens Ben.(Voor het geval het smsje niet aankomt.. Martijn natuurlijk ook gefeliciteerd! Hoop dat jullie wat beter weer (lees: wind) krijgen om lekker te surfen!! Trouwens, leuke foto's! En Marion, wij missen jou ook al hoor!! Martijn natuurlijk ook ;)
    Liefs, Cor

• 28 Juli 2006 - 19:32

Olaf En Marius:

Jij met je grote amstel .50, wij gaan aan de franse bieries!!!!
    Mzl de griek en H2o

• 29 Juli 2006 - 10:39

Stephanie:

Hey Marion en Martijn,
    Super om die verhalen te lezen. Nou nog een beetje wind en het surfen kan beginnen. Nog heel veel plezier.

Enne Marion nog gefeliciteerd,beetje verlaat maar hele week niet echt thuis geweest.

Groetjes Stephanie

• 29 Juli 2006 - 23:30

Kim:

hey meis, sorry maar alsnog gefeliciteerd metje verjaardag... je hebt toch iet weer zoveel gedronken he?
    kus kim

• 30 Juli 2006 - 09:09

Mart:

Ik heb jullie verhaal gelezen en de foto's gezien. Ik geloof, dat jullie het erg gezellig hebben, maar ik zag een toch ietwat "aangeslagen" dame op de foto. Een heer, die deed voorkomen, dat hij 2 grote vissen aan de haak had geslagen.
    M.i. heeft Martijn alleen maar Marion aan de haak geslagen, maar in Griekenland lopen ook nog mooie "vissen" op het vaste land hoor !!!!!
    Marion, ik zal maar uitkijken.
    Veel plezier en de groetjes vanuit Zoeterwoude o nee uit Voorschoten.

Mart en Irma op de koffie in Z'woude.

• 30 Juli 2006 - 09:41

Laura:

hoi hoi al beetje kunnen dobberen? of word jullie nieuwe sport nu snorkelen? wij gaan vandaag met jerney bab en kim even naar de vlietlanden en als er btje wind staat ga ik ff surfen x zussie

• 30 Juli 2006 - 16:34

Kim:

en het werd heel erg gezellig op de vlietlanden, met theo stefan en joost er ook nog bij... in de stortregen, maar de rose smaakte er niet minder op. Morgen Joost zn nieuwe huisje opknappen...

xxx

• 30 Juli 2006 - 16:47

Kim:

HEY MARION, NEED SOME INFORMATION ABOUT FRANK JANSEN (ex collega van je van de opel.. (saab))
    Is ie een btje aardig hahaha ;) you know what I mean

• 31 Juli 2006 - 10:24

Manon:

Hi dushi's,

Ik was weer eens vliegen, maar bij deze, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marion, en Martijn, jij gefeliciteerd met Marion! Hoop dat alle brokken een beetje opgeruimd zijn, en jullie geen verdwaalde stukken tegen komen... (ieuwww) Heel veel plezier nog,

Dikke kus, Manon

• 02 Augustus 2006 - 09:42

Claire:

Ik ben nu al jalours... Ooit pak ik ook mijn spulletjes en ga ik een mooie lange reis maken. Wat maak je veel mee he...
    Vanaf vandaag is het slechtere weer in Nederland begonnen, jammer. Gelukkig vlieg ik zondag ook naar het warme Canada
    Suc6 met het zoeken naar de Wind, kus Claire