Bijna naar Corfu... - Reisverslag uit Igoumenitsa, Griekenland van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu Bijna naar Corfu... - Reisverslag uit Igoumenitsa, Griekenland van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu

Bijna naar Corfu...

Door: Marion en Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marion

31 Juli 2006 | Griekenland, Igoumenitsa

Hallo iedereen,

Hier even een kort berichtje uit Griekenland. Zijn gister het hele binnenland door gereden en zijn nu aan de andere kant van Griekenland aangekomen. Gister was een heftige dag, heel veel bergen en alleen maar op en neer in de tweede en derde versnelling. Hebben wel even zitten zweten want het maakt de Grieken niks uit of ze nu inhalen op een recht stuk, net voor een bocht of zelfs in een bocht..... Dit blijkt ook wel uit de vele gedenk huisjes die langs de weg staan voor de overledenen. Ook zelfs nog enkele autowrakken langs de weg en in het ravijn gezien. Was wel wederom door erg mooie natuur en hebben toch erg genoten van de rit.
Zijn nu nog even twee dagen hier voordat we op de boot stappen naar Corfu. Staan op een mooie camping aan de zee. Hier zijn veel Nederlanders dus das best even wennen. Kunnen niet zomaar over iedereen zeggen wat we willen, haha.
Gaan zo lekker nog even snorkelen aangezien hier ook geen wind staat....
Hebben gister voor het eerst een echte Nederlandse gewoonte uitgevoerd. Bij het avondeten kregen we brood en dit hebben we meegenomen en als ontbijt gegeten, haha. Je blijft toch een Nederlander!!!

Groetjes Martijn en Marion

ps Ze hebben hier normale wc's!!!!!
ps2 Er is op de camping een nest jonge katjes (vooral Marion is hier erg blij mee)
ps3 Zijn weer eens de camera vergeten dus volgende keer weer foto's

  • 31 Juli 2006 - 10:11

    Marion:

    @ Corina: hi cor sms was aangekomen, dankjewel! Kan helaas niet op alles reageren ivm al een enorm hoge telefoonrekening door de ANWB
    @ Kim: kan je nu geen info gegeven, zijn collega's lezen namelijk ook deze pagina. Stuur me even een prive mail, dan antwoord ik je wel.
    @ Jern: Dank je wel voor je sms! Lief dat je aan me dacht op mijn verjaardag
    @ Mart: Ik let goed op Martijn hoor, hij valt toch meer op blond dan op donker...

    Groetjes Marion

  • 31 Juli 2006 - 10:15

    Linda:

    hey,
    klinkt echt leuk allemaal, zit ik hier te leren op mijn kleine kamertje in rotterdam.... ik krijg zeker al weer de kriebels om te gaan reizen! echt heerlijk! geniet ervan!
    kus linda

  • 31 Juli 2006 - 10:19

    Martijn:

    *O en Maar: Heerlijk die .50-s, heb nog geen 1.0-en kunnen vinden helaas! Yamas (=kelle "ol)
    *Hi Linda, jij zit er met je neus bovenop zeg, leuk dat je zo meekijkt, groetjes aan de rest

    Martijn

  • 31 Juli 2006 - 12:27

    Manon:

    Hi, dat is ook toevallig, had net een reactie geplaats en nu staat er alweer wat nieuw op! Goed te horen dat jullie het nog zo naar je zin hebben! Marion, lekker dat je dan gewoon kan poepen! (oh nee, dat doen vrouwen niet....) En wel erg om t brood mee te nemen hoor, was de rekening van de versnelling echt zo hoog? ;) Veel plezier nog,

    Kus Manon

  • 31 Juli 2006 - 13:37

    Eveline:

    Vreselijk he die rijgewoontes van onze zuideuropese 'buren' en al die ravijnen, autowrakken en gedenkhuisjes... Rijd voorzichtig, maar besteed er niet té veel aandacht aan. En inderdaad, geniet vooral van die prachtige omgeving! (Photo's please .... )
    Liefs Eef

    Ps. Marion, fijn dat je je toch nog echt jarig voelde vrijdag! Have fun!

  • 31 Juli 2006 - 14:08

    Willy:

    Hoi M en M, jullie moeten even terugkijken naar: al heel wat meegemaakt!!!!
    Ons berichtje is per ongeluk daar terechtgekomen.
    xxxxxxxxx p en m

  • 31 Juli 2006 - 15:06

    Joost:

    Heej Martijn en Marion, hoest nou? tis wel gelijk werken voor die nieuwe doos met tandwielen hoor! alleen vraag ik me af of jullie niet ondertussen met een nieuwe camper op pad zijn.. de enigste foto van die bus is dat ie op de brug staat! zet die bus nou voor een mooi stukkie strand, geef je camera aan een (betrouwbare) griek (misschien vind je een marioesoes) en poseer dan leuk naast je bus... dan stuur ik een foto van je roze muur!!! groeten van Joost
    ps.. mn broer en zn meissie zitten aan de andere kant van griekenland op zo'n eilandje tussen griekenland en turkijen en daar moeten ze alles vasthouden omdat het windseizoen eerder aangebroken is dan verwacht!!!

  • 31 Juli 2006 - 20:36

    Malou:

    heeeey! marion en martijn!

    leuk leuk leuk al die verhalen !!
    ik ben inmiddels ook mijn koffer aan het inpakken.
    reizen.. i love it :D
    veel plezier ! en take care !

    kus malou

  • 31 Juli 2006 - 20:55

    Nel Rozenboom:

    Marion, ik heb contact gehad met univ. jij moet mij zo spoedig mog.een briefje sturen waarin je mij machtigt tot inschr. enz. er moet in staan jouw naam studienr. geb.datum en van mij ook naam+geb.datum (22.9.55)+ belangrijk jouw handtekening dan kan ik verder alles regelen. Geniet van de katjes en het mooie weer, hier gezakt naar 20gr. en af en toe een bui liefs pa/ma/poek

  • 01 Augustus 2006 - 18:28

    Ties:

    Jesus Pim, heb jij die bus 3 maanden lang opgepimpt en dan laat ie het afweten. mooi kl**e!!Leuke verhalen en ga zo door want ik vind het leuk om jullie en jullie verhalen te blijven volgen. Dat griekse bier, Mytos, is goed te drinken trouwens.
    groetjes uit de canarische weilanden!

    ties

  • 02 Augustus 2006 - 09:58

    Claire:

    Ik ben na al jalours...
    Wat heerlijk he dat reizen en gewoon doen waar je zin in hebt. Vanaf vandaag is hier ook het slechtere weer begonnen, beetje jammer. Gelukkig vlieg ik zondag richting het warme Canada.
    Geniet van de boottrip vandaag, kus Claire

  • 04 Augustus 2006 - 14:23

    Rob:

    Fijn dat alles inmiddels weer een beetje goed gaat. Ik heb nog niet veel (lees:nog geen een) reacties geplaatst, maar ik wacht op bereicht van @home want ik heb een nieuwe computer gekocht en internet aangeschaft maar dat kan ik pas aansluiten als ik bericht van de provider heb gehad. Dan volgt er natuurlijk iedere dag een reactie!! Groeten

  • 06 Augustus 2006 - 06:45

    Mirza:

    Hoi Martijn en Marion,
    Ik vind het erg leuk om jullie verslagjes te lezen en op die manier jullie te kunnen volgen. Ik hoop dat jullie genieten van het vrije gevoel!
    Op werk heb ik jullie reispagina bij favoriten gezet want niet alleen collega's vinden het leuk te zien hoe het jullie vergaat maar ook de bewoners vinden het leuk!
    Groeten, Mirza

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Igoumenitsa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 November 2006

Geweldig genoten!

30 Oktober 2006

Home sweet home!

17 Oktober 2006

Schnitzelparty gemist....

03 Oktober 2006

De Spaanse Costa's!!!

25 September 2006

Viva Espania
Martijn en Marion

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 125574

Voorgaande reizen:

27 Maart 2020 - 01 Maart 2021

Europa avontuur

23 Augustus 2012 - 23 Augustus 2013

Oceanië en Azië

10 Januari 2012 - 07 Juli 2012

Aruba

05 Oktober 2009 - 01 Oktober 2010

Zuid-Amerika 2009/2010

19 Juli 2006 - 31 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: