Een berichtje vanuit het altijd zonnige Corfu - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu Een berichtje vanuit het altijd zonnige Corfu - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu

Een berichtje vanuit het altijd zonnige Corfu

Door: Marion en Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marion

04 Augustus 2006 | Griekenland, Kérkyra

Hallo daar!

Wij zitten hier nu achter een computer op onze mooie camping in Corfu. Na een boottocht van anderhalf uur zijn wij veilig aangekomen op dit mooie eiland!
Zijn hier inmiddels al weer drie dagen en het bevalt ons prima. Het was wel even lastig om een camping te vinden. Zijn eerst het halve eiland rondgereden, hadden nog geen kaart...
Vervolgens bij een stop bij het 'Canal d'Amour' een kaart gekregen van een aardige barman. Daarna nog de andere helft van het eiland rondgereden omdat de kaart en de wegen niet helemaal overeen kwamen (volgens Marion). De wegen zijn hier ook niet zoals wij ze in Nederland kennen. Hele smalle wegen waarbij je eigenlijk geen tegenliggers moet hebben (hadden we natuurlijk wel). Het is hier bovendien erg bergachtig waardoor we sommige stukken zelfs in de eerste versnelling moesten nemen. Grieken zijn trouwens erg dol op haarspeldbochten.
Uiteindelijk weer in het plaatsje Dassia beland waar we vijf minuten na vertrek ook al waren geweest.
Zijn hier wederom veel Nederlanders, het verbaast ons echt hoeveel mensen gewoon met de auto en caravan/tent hier naartoe komen.
Martijn heeft gister zijn eerste meters gesurft. Dat was bij een heel mooi smal strand met een hoge rotswand. Één van de mooiste plekjes tot nu toe.
Morgen gaan we kijken bij Issos waar ook een windsurfvereniging zit. Hopen daar op echt veel wind (Martijn dan hè).
We blijven in ieder geval tot de 8e nog hier, maar misschien ook wel langer.
Vandaag even in Corfu-stad geweest en een nieuwe kabel voor het fototoestel gekocht want die waren we kwijt, dus vandaag weer een update aan foto's!

Groetjes Martijn en Marion

  • 04 Augustus 2006 - 19:41

    Arie En Nel:

    Gelukkig toch nog een "winderig"plekje gevonden, nou hier waaien we bijna uit onze jas, dus geniet maar van de zon en de warmte. Voorstel ivm de univ. stuur mij een kaart met ik machtig enz. met jouw handtek. Ps groeten van Liesbeth Grooff en een knuf van poek.

  • 04 Augustus 2006 - 20:32

    Eveline:

    Ziet er zéér relaxed uit guys!! En de verhalen erbij klinken goed, heerlijk vakantie.. Kan niet anders zeggen, geniet ervan!
    Kus Eef

  • 04 Augustus 2006 - 20:46

    Arianne:

    heeey m&m!

    wat ziet dat er gaaf uit zeg, supermooi!! Geniet er lekker van!!

    Groetjes xxxies Ai

  • 04 Augustus 2006 - 20:58

    Patries:

    Ziet er echt mooi en gezellig uit. helemaal jaloers. geniet ervan.
    Al veel in mijn boek geschreven?
    mijn auto heeft al een kusje van iemand anders gekregen best snel met 2 weken.
    groetjes

  • 04 Augustus 2006 - 21:15

    Zussie:

    heeeyyy stoere foto's!! x zus

  • 04 Augustus 2006 - 21:20

    Brenda:

    Hey! Ik bren weer veilig in het koude kikkerlandje :) Het was te gek! Wanneer je weer in de buurt ben marion, houden we een foto-middag! mn echte leven is weer begonnen, zelfs al gewerkt! Brr! (Dan ben je in een klap weer in de realiteit)
    Jullie hebben het ook zwaar zie ik, hou je taai (in de BAAI!) Adios! X

  • 05 Augustus 2006 - 18:00

    Marius:

    mooie fotos en eindelijk gesurft.volgens mij zijn jullie nu in het paradijs IK net me eerste werk week achter de rug was weer hard voor weinig.maar nooit..... Mooi dat jullie het naar het zin hebben vooral doorgaan (engels acent)ook de gr van me ouders en de ballen. ps die roze muur is wel heel gaaf

  • 05 Augustus 2006 - 18:27

    Malou:

    heey!
    nog even een laatste groet vanuit Nederland van mijn kant!
    t klinkt nog steeds allemaal super! ik ga zo gehakt met spinazie eten :D lekker hollands! nu kan t nog ;)

    take care en liefs!

    Malou
    toedelou.waarbenjij.nu

  • 05 Augustus 2006 - 19:02

    Hans Hoek:

    Hoe gaat het met jou Martijn. Ben uit kamperen geweest met Ron en dat was leuk, ik heb gelachen. Mooie fotoos hoor ik heb er van genoten! Tot ziens Hans en ook Catelijne, John, Erik en Bernard.

  • 07 Augustus 2006 - 18:11

    Joost:

    heej marion en martijn!
    ziet er echt mooi uit daar! ben blij dat de camper t ook goed uithoudt. geniet maar van het mooie weer.. hier is t niks.. de slaapkamerramen zijn zelfs nat van de regen+wind.
    groetjes van Joost

  • 07 Augustus 2006 - 20:42

    Corina:

    Zo te lezen en te zien hebben jullie het erg naar jullie zin!! Gaaf hoor! Ga zo door! (Ook met de verhalen en foto's!)
    Liefs, Cor

  • 09 Augustus 2006 - 12:35

    Lau:

    xx

  • 12 Augustus 2006 - 21:49

    Wilma:

    hoi Marion en Martijn
    Wat zullen jullie genieten!
    Het ziet er prachtig uit, super dat we kunnen meegenieten van jullie reis.
    groetjes, Wilma.

  • 16 Augustus 2006 - 13:26

    Nicoline:

    ja,ja corfu is mooi he, ik weet er alles van.
    jullie lekker bruin ik lekker wit.
    ik hoop dat alles goed gaat en de volgede keer een langer berichtje groetjes nicoline.

  • 16 Augustus 2006 - 13:30

    Nicoline:

    oja je haren moeten geknipt worden, meestal ben je het gauw zat hihi of toch lang?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kérkyra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 November 2006

Geweldig genoten!

30 Oktober 2006

Home sweet home!

17 Oktober 2006

Schnitzelparty gemist....

03 Oktober 2006

De Spaanse Costa's!!!

25 September 2006

Viva Espania
Martijn en Marion

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 125573

Voorgaande reizen:

27 Maart 2020 - 01 Maart 2021

Europa avontuur

23 Augustus 2012 - 23 Augustus 2013

Oceanië en Azië

10 Januari 2012 - 07 Juli 2012

Aruba

05 Oktober 2009 - 01 Oktober 2010

Zuid-Amerika 2009/2010

19 Juli 2006 - 31 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: