Romantisch Venetië - Reisverslag uit Venetië, Italië van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu Romantisch Venetië - Reisverslag uit Venetië, Italië van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu

Romantisch Venetië

Door: Marion en Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marion

21 Augustus 2006 | Italië, Venetië

Bon Giorno

Naast de slangen en de hagedissen was er in deze streek verder weinig te zien. We hebben daar natuurlijk nog wel even onze eerste echte Italiaanse pizza naar binnen gewerkt!
En vervolgens ons busje weer rijklaar gemaakt en koers gezet richting Rimini!
Onderweg op een speciale camper parkeerplaats overnacht en daarna aangekomen in Rimini. Daar zijn we naar twee camping geweest maar aangezien deze schrikbarend duur waren besloten om maar weer verder te rijden.
Omdat we lekker onderweg waren meteen doorgereden naar Venetië! Hier konden we een leuke camping vinden waar we nog korting kregen ook.
De volgende dag hebben we onze eerste visite ontvangen, de ouders van Martijn (Frans en Willy). Die waren bij het Gardameer op vakantie geweest en plakten hier nog een paar dagen Venetië aanvast.
Na een blij weerzien, elkaar even helemaal bijgepraat te hebben zijn we meteen die avond Venetië ingegaan. Alvast even de San Marco bekeken en natuurlijk de gondels bewonderd!
Een gondeltocht kost echter 100 euro en dat is helaas iets teveel voor ons budget, dus hebben we ze van een afstandje bekeken.
Rond een uurtje of elf nog lekker gebarbecued op de camping. Op de camping is ook genoeg te zien. Er komen namelijk regelmatig gigantische schepen vlak langs de camping varen, is echt een bizar gezicht.
Gister nog een hele dag in Venetië geweest en met de tram van Venetië (zijn ook boten, want een ander vervoersmiddel is hier niet) een stukje gaan varen.
Daarna lekker pizza gegeten op de camping en lekker gaan slapen.
Vanochtend alweer Frans en Willy uitgezwaaid en nu nog een dagje met zijn tweeën in Venetië, gaan zo meteen de San Marco beklimmen en de klokkentoren!

Heel veel groetjes van Martijn en Marion

• 21 Augustus 2006 - 12:51

Marion:

Even kort een reactie op een paar vragen:
    Papa, meestal koken we zelf, maar soms gaan we ook uiteten, een pizza kost hier gemiddeld 6 euro.
    Mama, wat vervelend van de konijnen, ik hoop dat het snel voorbij is!
    Rozina, hele fijne vakantie!
    Tante aartje, wat leuk dat u ook onze site leest!
    En voor de rest, alweer bedankt voor alle reacties!

• 21 Augustus 2006 - 12:54

MARTIJN:

Ha, allemaal, iedereen de groeten!!
    Linda, doe Opa en Oma maar de groetjes van ons
    Ties en Jasper, ik zie het alweer:Dat zwemmen gaat weer helemaal fout zonder mij!!!

• 21 Augustus 2006 - 13:05

Martijn:

Ha Bezembinders, gaat alles goed? Iedereen de groeten!
    Nicolien: Mn haar moet inderdaad nodig weer geknipt worden, maar dat doe ik lekker niet!!haha

Tijn

• 21 Augustus 2006 - 13:33

Eveline:

Wat gaaf al die foto's!! Ziet er zeer relaxed uit... Echt leuk dat jullie zo 'overal' komen.
    Liefs Eef

• 21 Augustus 2006 - 16:11

Ilse:

gaaf, gaaf gaaf!!! ben zo jaloers, echt leuk jullie verhalen!
    dikke kus ilse

• 21 Augustus 2006 - 20:11

Arie En Nel:

Buona noche M en M, reaktie terug ik denk dat de konijnen op zijn want ze eet nu weer thuis. Maar wat ziet Venetië er aantrekkelijk uit en leuk dat jullie ook af en toe een romantische foto plaatsen, ik wilde ook altijd ooit eens naar deze stad en dat gevoel wordt nu weer sterker, je zou toch gewoon weer opnieuw verliefd worden ja toch? Geniet van alle nieuwe dingen en van elkaar. xxx + een knuf van poek.

• 21 Augustus 2006 - 22:24

Claire:

Wat een leuke foto's van het 'romantische' Venetie, jullie beginnen ook al aardig bruin te worden...:)
    Nou hier begint iedereen weer langzaam het dagelijkse ritme (lees; school etc.) op te pakken dus we worden nog jalourzer...;)
    Liefs xx

• 22 Augustus 2006 - 09:24

Manon:

Help!!!! We verdrinken hier allemaal in onze jaloezie!!!!! Echt mooi daar! Heel veel plezier nog en geniet er lekker van!
    Kus

• 22 Augustus 2006 - 16:45

Linda:

Spannend allemaal! Zie je wel weer als je weer terug bent...

Linda

• 23 Augustus 2006 - 23:26

Linda:

hey, bekende foto's van venetie, zijn wij vorig jaar ook geweest! veel plezier! kus linda

• 24 Augustus 2006 - 19:29

Bezembinder:

Sorry sommige letters werken niet haha
    Fred;prettige vakantie Martijn en verder niet.
    Yvonne; ze vindt het leuk en hoelang nog weg?En groeten van bezembinder
    Nanda;Nog veel plezier en de groetjes
    Frans;Dat je mooi weer krijgt en dat je bruin terug komt.
    Petra;Ik mis gewoon Martijn en er is iets vreselijks geeurd in de poort;gat in de poort{zand onder stoeptegel wggespoeld}
    Mirza;veel plezier verder!

• 24 Augustus 2006 - 20:12

Martijn:

HA Petra, ik zal wat zand meenemen van het strand in Italie voor onder de stoeptegel!!

Doe iedereen de groetjes!

Martijn

• 25 Augustus 2006 - 10:16

Patries:

Ben wel jaloers hoor venetie is mooi he. hoe verder je van de toeristische atracties af gaat hoe goedkoper alles wordt daar. Groetjes

patries