Ja wij leven nog (als een god in Frankrijk) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu Ja wij leven nog (als een god in Frankrijk) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Martijn en Marion - WaarBenJij.nu

Ja wij leven nog (als een god in Frankrijk)

Door: Marion en Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marion

11 September 2006 | Frankrijk, Parijs

Hallo iedereen,

Het was even wachten op weer een berichtje van ons, maar goed wij hebben ook vakantie!
Zijn inmiddels al weer aanbeland in Frankrijk, waar tot onze frustratie de toetsenborden anders zijn ingedeeld, dus excuses voor tikfauten....
Wij hebben tien heerlijke dagen aan het Gardameer doorgebracht met helaas de laatste dagen iets minder weer en wat materiaalpech. Nee rustig maar niks met de bus, haha. Martijn is door één van de zeilen heen gevallen, nu was deze al van aardig wat tape voorzien. Maar na deze val bestaat het zeil meer uit tape (ja wel van 3M natuurlijk) dan uit het oorspronkelijke materiaal. Ook zijn boardje blijkt niet echt bestand tegen de killerloops en begint wat scheurtjes in het deck te vertonen. Wederom biedt 3M tape hier de oplossing. Nu denk je natuurlijk gelukkig zijn Marion haar spullen nog intact. Ja, dat zijn ze inderdaad alleen zitten ze bovenop de bus gebonden met een slot eromheen, waarvan wij natuurlijk de sleutel kwijt zijn, haha.
Maar zijn inmiddels dus in Frankrijk aanbeland, na een mooie tocht door Milaan, Turijn en het ruige landschap van het laatste deel Italië.
In Frankrijk waren Marion haar ouders die wij natuurlijk even hebben opgezocht. Hier zijn wij volledig in de watten gelegd en verzorgd; lekker eten, mooie autotour langs de Gorges, ruige wandeling door de Ardeche, nieuw leesmateriaal, rummicub en als klapper lekker uit eten geweest bij de dochter van de bovenbuurvrouw van onze flat.
Dit etentje verliep natuurlijk niet geheel vlekkeloos. Na het eten wilden we even een korte wandeling maken. Martijn zei nog pas op, maar het was al te laat, Marion ging vol onderuit op haar kont midden in het natte cement van een pas aangelegd paadje! Na eerst een kwartier helemaal dubbel gelegen te hebben, foto's gemaakt en geprobeerd om weer een beetje schoon te worden.
Zoals jullie lezen gaat alles dus zijn gewone gangetje bij ons.
Staan inmiddels bij Port Leucate, "de windstad" waar het natuurlijk nu even niet waait. Kijken het een paar dagen aan en gaan anders lekker richting Spanje!

Groetjes Martijn en Marion

• 11 September 2006 - 14:30

Eveline:

Lekker relaxed vakantie.. Hier zit dat er alweer op, maar we hebben nog wel even een paar dagen ontzettend mooi weer! Wederom, veel plezier!

Kus Eef

• 11 September 2006 - 14:31

Eveline:

Marion, bedankt nog voor je mailtje! Erg leuk.
    X Eef

• 11 September 2006 - 14:53

Joost:

heej martijn en marion, goed te lezen dat jullie nog leven, was even bang dat jullie met bus en al de lucht in waren gevlogen.. had ik wel op de poes gepast hoor en zoals je weet moet je die niet uit zijn eigen omgeving halen! haha. Ik ben ondertussen ook weer begonnen met werken, dat valt tegen! vanavond even een brug demonteren met o in de weipoort. veel succes daar enne bedankt voor de tip.. heb gelijk aandelen 3m gekocht!
    groetjes van Joost

• 11 September 2006 - 15:10

Edwin:

Haha, dat is nog eens wat anders dan de handafdruk in het cement van Holywood :-)
    Leuke verhalen en mooie foto's. Nog veel plezier!

• 11 September 2006 - 16:05

Brenda*:

Hooi! Zeg ehmm, Pont d'Arc, daar heb ik twee jaar geleden ook mijn voetsporen achter gelaten! (zag je ze nog..?) Wat grappig!
    Geniet van de zon en vooral van de VRIJHEID!

3M verkoopt weer heel wat meer door dit bericht, kunnen ze wel een persbericht van laten uitgaan voor surfers ;-)

Zeg, groetjes! -X-

• 11 September 2006 - 17:23

Linda:

hey,
    echt te grappig wat jullie mee maken zeg! en wat een pech tegelijk af en toe... hier gaat het gewone leventje gewoon weer zijn gangetje. wij ook iets pech; angela heeft met korfbal haar enkelbanden gescheurd.....
    maar nog veel plezier!
    groetjes linda

• 11 September 2006 - 18:26

Patries:

Hoi,

bedankt voor je berichtje van de week deed me goed.
    Leuk om weer eens wat te lezen, kijk er wel steeds naar uit als ik mail box open. steeds weer een verrassing wat er nu weer gebeurt is. leuk!!!

patries

• 11 September 2006 - 20:54

Corina:

Hoi!! Marion, je witte rok!! Oh, oh, maar dat zal zeker wel een hilarisch moment zijn geweest!! Nou, heb je net gemaild, dus verder geen bijzonderheden!! Have fun!
    Kus, Cor

• 12 September 2006 - 10:30

Linda:

Ik vroeg me al af of jullie nog steeds weg waren... lange vakantie hoor! Straks samen scriptie schrijven? Nou ja, tegelijkertijd dan...

Knuf, Lin

• 12 September 2006 - 11:52

Manon En Chris:

Hi dushi's,

goed te horen dat jullie je zo vermaken! Het eindresultaat van het pad wordt dus heel erg mooi! Wie wil er nu geen bil en hand afdruk van Marion in zijn/haar pad? En wat al dat tape betreft... jullie hebben toch niet stiekem aandelen gekocht? dat is handelen met voorkennis!

Kus Chris en Manon

• 13 September 2006 - 10:31

Claire:

Als je dat 3M tape toch niet had...
    En ondanks alle hilarische momenten genieten jullie zo te zien nog steeds...heerlijk!
    xx

• 13 September 2006 - 13:10

Sophie:

He pipo
    hoe gaat het met je. Ik hoorde van Loes dat Minie goed verzorgd wordt door Joost. Fijn hoor!
    Reis maar lekker verder, je krijgt vast een dikke buik van al dat bier op de foto's
    Kusjes en tot gauw
    Sophie

• 13 September 2006 - 19:46

Leo S:

Gaaf joh! 10 dagen aan het Garda meer surfen. Ook lekker gegeten? Marion nog gesurfd of stond er te weinig wind voor haar (geintje :p) Nog van Pont de Ark gesprongen..?! (super vet) We wachten met veel spanning op de nieuwe surfberichten, valpartijen in het beton..en andere blunders. Angela loopt nog steeds met krukken, al anderhalfe week. Moet nog twee en halfe week met krukken. Okee groetjes! Doei

• 13 September 2006 - 19:50

Angela:

Hey wou toch nog ff bedanken voor je berichie.Ja moeten zeker weer eens wat gaan doen. Hoor de misschien om een keer in de zomervakantie een weekje met ome willem en niechies en neefies op vakantie te gaan, maaar daar hebben we het nog wel over. Echt gaaf wat jullie al allemaal hebben meegemaakt en doen en gaan doen. (leuke inspiratie,wie weet :p) Nog heel veel plezier zou voortaan ff wat vaker jullie site tjekke is tof. Hele dikke KUS aan jullie allebij. An :)

• 14 September 2006 - 09:13

Frans:

Hoi,vakantiegangers wat zijn jullie alweer lang weg! we beginnèn jullie nou wel en beetje te missen hoor,maar met al die mooie reisverhalen van jullie slaan we ons er wel doorheen hoor.Martijn heb je wel genoeg surfplanken bij je?(geintje) en heb je geen last van je lange haar? mooie aktiefoto trouwens van het ff boarden nou blijf maar volop genieten zolang als het kan dan zorgen wij wel dat de wereld hier doordraaid dikke kus van mij voor allebij,en natuurlijk ook van Laura en Willy,en tot schrijfs maar weer,doei,doei, Frans Willy en Laura.

• 14 September 2006 - 14:22

Willy:

Hoi M en M,
    Vlgs. mij had Frans ook last van dat Franse toetsenbord, ha ha, nou leuk hoor, al die verhalen, jullie maken wel wat mee! Wij zullen wel werken hier! Maar nog even dan is t weer weekend. Heel veel plezier en surfse! Leuke foto's weer trouwens.
    Dikke kus Frans en Willy

• 14 September 2006 - 14:32

Willy En Saskia:

Saskia had ook nog een leuke:
    Frans zei tegen Frans in het Frans, is Frans in het Frans ook Frans? Nee zei Frans tegen Frans, Frans is in het Frans Francois. Saskia gaat ook naar Frankrijk, vandaar!!
    kus

• 17 September 2006 - 07:17

Arie En Nel:

Zo een berichtje van je ouders. Gisteren, zaterdag thuis gekomen van de vakantie, Kijken met veel plezier op de vijf dagen terug met jullie. Een dan niet alleen op je valpartij.
    Wij kunnen er nu weer even tegenaan.
    Via het huisje van Gerard en Tiny in de Auvergne nog in Parijs op de camping Blois de Bologne gestaan.
    Een keer opgelicht en keer bijna. Thuis een gezonde poek aangetroffen en een lekkere temperatuur ( 27 ) wordt de komende dagen wel minder.
    Hopen dat jullie nog een paar fijne weken hebben. Groeten van Rob.

• 17 September 2006 - 13:17

Jasper:

he mooie verhalen allemaal ben wel n beetje jaloers....veel plezier verder ps k heb jullie adres eindelijk gevonden ff smsn is toch wel handig

• 18 September 2006 - 07:45

Lou:

gave foto's !!!!
    leuk hoe je met zo een site allemaal mesnen lekker jaloers kunt maken he ;-)
    enjoy it!

kus malou